FAQ over de zendingen
Wij hebben ervoor gekozen om ons pakketten met Bpost te versturen!
Thuislevering op werkdagen in België: € 5,95
Bestel je voor minstens € 60? Dan versturen we je pakket gratis.
Thuislevering op werkdagen in Nederland: € 9,00
Bestel je voor minstens €70? Dan versturen we je pakket gratis.
Wij leveren gratis in de regio’s Groot Izegem, Lendelede en Ingelmunster vanaf een bestelling van € 30.
Levertermijnen
• Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te overhandigen aan bpost. Afhankelijk van het uur waarop je bestelt zal het pakket dezelfde werkdag of de werkdag erna vertrekken. (maandag – vrijdag)
• Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ontvangen en klaargemaakt is.
• Meestal komt een pakket de werkdag (maandag – vrijdag) na verzending toe maar dit is geen garantie (binnen België).
• Wil je je pakket op een ander moment laten versturen? Stuur ons een mail en wij zorgen ervoor dat het pakket verstuurd wordt wanneer jij maar wilt!
• Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen mogelijk met Bpost maar wij leveren gratis in een straal van 10km vanuit regio Groot Izegem na afspraak.
Niet thuis?
De postbode van bpost zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of postpunt in de buurt.
Terug naar afzender
Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.
– Onjuist / onvolledig adres
– Bestemmeling verhuisd
– Levering geweigerd
– Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat
Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket “Terug naar afzender” komt. Deze kost (€3,75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.
Pakket beschadigd of verloren
Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij bpost. Daarvoor hebben wij foto’s nodig van je toegekomen pakket. Zonder deze foto’s kunnen wij geen dossier opstarten.
– Foto van de beschadigde inhoud
– Foto van de verzenddoos waarop het bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is.
Is de status van bpost “Afgeleverd aan huis” maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.
Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop bpost het dossier van verlies of schade zal verwerken.
Heb je nog vragen?
Stuur ons een mailtje (info@snoepfabriekje.be)